förlåt för dålig uppdatering!

HEJ, igår kom ja ghem så s ent som halv 2 på natten, jag och Kasja och Albin var först i gränna och chillade och myste lite där, sen till Marcus stuga där alla andra grabbar va. Sen skulle vi dra oss hemmåt med fastnade hemma hos jesper och kollade på Sex Drive och HATA GÖTEBORG, kajsa och jag tog även vårt första dopp, var ljuvligt varmt faktiskt.

-

OCH IDAG FYLLER JAG 17 ÅR, sitter och pluggar i solen på min födelsedag, men ska inte klaga för man är ledig och imorgon är jag också ledig! AS SKÖNT! i helgen blir det jobb och sen får vi ses vad brudarna har planerat spännande ;) PUSS HJÄRTAN


nu är man ett år äldre, och det är även bara ett år kvar tills man är 18! GÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback